שיעור בסטודיו רמליס בפלורנטין

הסטודנטים במסלול עיצוב פנים הגיעו לשיעור מיוחד בסטודיו רמליס בפלורנטין. תחת תאורה רכה, מוקפים בבדים, הם נגעו בחומרים, למדו על פתרונות הצללה וגילו שיטה מעולה לבניית קונספט מדויק לכל חלל.
תודה למרצה סופי רוחה תורג’מן על האירוח בסטודיו ועל השיעור המרתק.
השיעור שבו התארחנו היה אחד מתוך סדרה של חמישה מפגשים מעשירים בסטודיו, בהם הסטודנטים נחשפים לאחד הכלים החשובים ביותר בנראות הבית – הום סטיילינג. השיעורים מועברים במסגרת קורס עיצוב פנים.
שיעור הום סטיילינג בסטודיו - עיצוב פנים בשנקר הנדסאים

נוגעים בחומרים בשיעור סטיילינג. איזה סוגי בדים דוחים מים?

מידע מבפנים: איך בונים קונספט לעיצוב הבית?

מבין הכלים שהועברו בשיעור התלהבנו במיוחד משיטת השכבות, ומטכניקה לבניית קונספט מאלמנט אחד.
מהי שיטת השכבות? נניח שיש לכם בד בצבע בז’ עם פרחי תכלת, שלהם אבקנים ירקרקים. שיטת השכבות אומרת שתוכלו לרפד את הספה בבד הפרחוני, ולהוסיף לה כריות ירקרקות ולצבוע את הקיר שמאחוריה בבז’. כלומר, אם יש צבע או מרקם מסוים בבד שבחרתם (אפילו אם זה בשטח קטן מאד), תוכלו לבחור בו לאלמנט שסביב הבד, ולקבל עיצוב מרענן ושעובד מצוין.
איך בונים קונספט מאלמנט אחד? נניח שקיבלתם כורסת וינטג’ מסבתא. הבד יפהפה ושמור היטב, ואתם רוצים לשלב את הכורסה בעיצוב החלל.
בדומה לשיטת השכבות, תוכלו ‘לפרק’ את הכורסה לצבעים ולמרקמים, ולשלב סביבה את העיצוב בהתאם לשיטת השכבות.
שיעור הום סטיילינג בסטודיו - עיצוב פנים בשנקר הנדסאים

סופי תורג’מן מדגימה את שיטת השכבות, במהלך שיעור הום סטיילינג – מסלול עיצוב פנים

על חשיבות השיעור מחוץ לכתלי המכללה

“המחשבה לא לקיים את השיעורים בתוך הכיתה נובעת מהרצון להעניק לסטודנטים את הפרקטיקה – מפגש עם חומרים שמאפשר לגעת בהם, לראות איך הם מתנהגים בסוגי אקלים שונים, בסביבות שונות ואיך הם מגיבים לחומרים שונים (כמו מים למשל). לא מספיק רק לראות תמונה.” אומרת סופי.
הבוגרים של שנקר הנדסאים יוצאים לעולם כשיש להם כלי מנצח ביד – ניסיון.
קצת כמו בגישת החינוך האנתרופוסופי, בו לומדים דרך מגע בחומרים ולא באמצעות תאוריה בלבד, הסטודנטים של שנקר יוצאים כאנשי מקצוע מעוצבים שמבינים חומרים ותהליכי עבודה, ולא כסטודנטים אבודים שלמדו רק חומר עיוני.
סטודיו רמליס מהווה בית לסטודנטים ללמידה ולחוויות, ומלווה אותם גם אחרי הלימודים עם הלקוחות הראשונים ובכל זמן שבו הם מעוניינים להגיע ולהתייעץ.
לקבלת פרטים על לימודי עיצוב פנים, התקשרו לטלפון 03-6402128 או שלחו מייל: course@shenkar.ac.il