הנדסאי תוכנה תנאי קבלה – כיצד תכנסו למסלול הנחשק?

מסלול הנדסאי תוכנה בשנקר הנדסאים יקנה לכם מיומנויות טכנולוגיות וחשיבה יצירתית ופורצת-דרך. תוכנית הלימודים כוללת תחומים ונושאים כגון פיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד, עיצוב חוויית משתמש UX/UI, גרפיקה ממוחשבת, פיתוח מערכות תקשורת וסייבר, כתיבת מערכות תוכנה בשפות שונות – ועוד. חלק מהסטודנטים אף מתחילים לעבוד כבר בזמן הלימודים. לפניכם כל המידע העדכני והמדויק ביותר בכל הקשור לקבלה למסלול המוביל.

הנדסאי תוכנה תנאי קבלה עם תעודת בגרות מלאה

אם אתם בעלי תעודת בגרות מלאה, הכוללת בגרות במתמטיקה ברמה של 3 יחידות לימוד בציון חיובי, תוכלו להתקבל למסלול הנדסאי תוכנה בשנקר הנדסאים.

הנדסאי תוכנה תנאי קבלה עם תעודת בגרות חלקית

אם אתם בעלי תעודת בגרות חלקית, הכוללת בגרות במתמטיקה ברמה של 3 יחידות לימוד, בגרות באנגלית ברמה של 3 יחידות לימוד ובגרות בהבעה עברית ברמה של 2 יחידות לימוד – תוכלו להתקבל למסלול הנדסאי תוכנה בשנקר הנדסאים.

הנדסאי תוכנה תנאי קבלה לבוגרי מכינות

תוכלו להתקבל למסלול בשנקר הנדסאים אם אתם עומדים באחד משני התנאים הבאים:

  • אם השלמתם את המכינה הטכנולוגית להנדסאים ועברתם את הבחינות החיצוניות של מה”ט

  • אם השלמתם מכינה אקדמית או מכינה אוניברסיטאית במוסד ישראלי מוכר

הנדסאי תוכנה תנאי קבלה עם תעודת בגרות מחו”ל

על פי החלטת המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית (מה”ט), אם אתם בעלי תעודת בגרות ממדינה זרה, עליכם להציג אישור של משרד החינוך בירושלים. במידה וטרם פניתם לצורך קבלת אישור, יש לפנות למנהלת היחידה לאישור השכלה תיכונית במשרד החינוך.

הכתובת למשלוח היא: לכבוד כרמית מיכאלי, מנהלת היחידה לאישור השכלה תיכונית במשרד החינוך, רחוב כנפי נשרים 22, ירושלים. מספר הטלפון לפניות הוא 02-5601371.

הנדסאי תוכנה תנאי קבלה עם תעודה אקדמית מחו”ל

אם אתם בעלי תעודה אקדמית ממדינה זרה, עליכם לפנות למחלקת תארים ודיפלומות בסניף משרד החינוך הקרוב אליכם לצורך בדיקת ואישור התעודה.

תהליך ההרשמה למסלול

עומדים בהנדסאי תוכנה תנאי קבלה? להלן נהלי ההרשמה למסלול:

  • בראש ובראשונה יש לפנות למזכירות רישום ושכר לימוד של מכללת שנקר הנדסאים לצורך קבלת טופס רישום. זאת ניתן לעשות באחד מהמספרים הבאים: 03-6402121 או 03-6402103.

  • לאחר שתמלאו את הטופס עליכם לשלם דמי רישום. דמי רישום: רישום מקוון – 200 ש”ח, רישום במכללה – 300 ש”ח.

  • לאחר מכן יש להביא את המסמכים הבאים: תעודת זהות, מקור + העתק של מסמכים המעידים על השכלה קודמת (כמו תעודת בגרות), 2 תמונות פספורט, אישור התשלום עבור דמי הרישום וכמובן את טופס ההרשמה המלא.

  • אם תמצאו מתאימים עד לשלב זה, תוזמנו לראיון אישי עם ראש המגמה.

השלמה לתואר ראשון למצטייני המסלול

לימודים במסלול הנדסאי תוכנה בשנקר הנדסאים יקנו לכם מיומנויות וכלים חשובים ויאפשרו לכם להשתלב בהצלחה בעבודה במגוון חברות היי-טק. למעשה, חלק מהתלמידים מתחילים להשתלב בתעשייה כבר בזמן הלימודים! כדאי שתדעו בנוסף שאם תצטיינו במסלול, ותרצו להשלים לתואר ראשון בהנדסת תוכנה, תוכלו לעשות זאת ב-3 שנים בלבד, וזהו יתרון משמעותי.

שכר הלימוד במסלול הנדסאי תוכנה + אופציות להנחה

שכר הלימוד נקבע על ידי המכון הממשלתי להכשרה טכנולוגית. להלן התנאים לקבלת הנחה בשכר הלימוד:

  • אם אתם נחשבים לחיילים משוחררים, משמע לא חלפו יותר מ-5 שנים ממועד השחרור שלכם מצה”ל, תזכו להנחה של 80% בשכר הלימוד בשנים א’ + ב’. ההנחה איננה כוללת תשלומים נלווים.

  • אם אתם נחשבים לחיילים בודדים או לחיילים משוחררים המשרתים שירות מילואים פעיל, אתם זכאים להנחה הנ”ל כל עוד לא חלפו יותר מ-10 שנים ממועד השחרור שלכם, וזאת בכפוף לתקנות הקרן לחיילים משוחררים.

  • אם אתם משתייכים לחברה הערבית, יכול להיות שתוכלו ליהנות ממלגת סיוע גבוהה בשיתוף עמותות “ריאן” ו-“בעצמי”.
מוזמנים גם לקרוא על לימודי תעודה