הנדסאי בניין תנאי קבלה – קריאת חובה למתעניינים במסלול

מתעניינים במסלול להנדסאי בניין במכללת שנקר הנדסאים? בצדק. מדובר באחד מהתחומים המקיפים, המבוקשים והמרתקים שיש, במקצוע שתופס מקום מרכזי בכלכלה הישראלית ומשמש מנוע חשוב לצמיחה כלכלית. בוגרי המסלול שלנו משתלבים במגוון רחב של תפקידים מתגמלים ומבוקשים בענף הבניה, כמו קונסטרוקטורים, מנהלי עבודה, מפקחי אתרי בניה, הנדסאי ביצוע, בודקי תוכניות ועוד.

הלימודים מועברים על ידי מיטב המרצים, והתכנית משלבת חומר תיאורטי עם פרקטיקה בשטח, הכוללים סיורי העשרה רבים. בנוסף לכך, את הלימודים במכללה תסיימו עם בונוס מיוחד – תקבלו תעודת הנדסאי וגם רישיון לעבודה בגובה. במסמך זה ריכזנו עבורכם את תנאי הקבלה המעודכנים למסלול הנדסאי בניין במכללת שנקר הנדסאים.

הנדסאי בניין תנאי קבלה – 4 אפשרויות שונות

להנדסאי בניין תנאי קבלה דומים למסלולי הנדסאי אחרים במכללה. על מנת להתקבל למסלול עליכם להיכלל באחת מהקבוצות הבאות:

  • בעלי תעודת בגרות מלאה עם 3 יחידות ומעלה במתמטיקה בציון חיובי (55 ומעלה)
  • בעלי תעודת בגרות חלקית – 3 יחידות מתמטיקה, 3 יחידות אנגלית ו-2 יחידות עברית
  • בוגרי המכינה הטכנולוגית להנדסאים, שגם עברו בהצלחה את הבחינות החיצוניות של מה”ט 
  • בוגרי מכינה אקדמית או מכינה אוניברסיטאית ממוסד מוכר בישראל, כמו למשל המכינה הרב תחומית ללימודי עיצוב במכללת שנקר הנדסאים

הנדסאי בניין תנאי קבלה לבעלי תעודות בגרות מחו”ל

אם אתם בעלי תעודת בגרות ממדינה זרה, ואתם מעוניינים ללמוד במסלול הנדסאי בניין, עליכם להציג אישור מטעם מנהלת היחידה לאישור השכלה תיכונית במשרד החינוך בירושלים. אם אתם מחזיקים בתעודת בגרות מחו”ל, והיא טרם אושרה, יש לשלוח אותה לאישור משרד החינוך.

הנדסאי בניין תנאי קבלה לבעלי תעודות אקדמיות מחו”ל

אם אתם בעלי תעודה אקדמית מחו”ל, עליכם לפנות למחלקת תארים ודיפלומות במשרד החינוך במקום המגורים שלכם על מנת לקבל אישור, או לחילופין לבקש מענה מדויק לסיטואציה שלכם. 

השלמה לתואר מהנדס – תנאי קבלה

לימודי הנדסאי יכולים להוות מקפצה ועמידה בתנאי קבלה לתואר ראשון בהנדסה. במידה ותרצו להמשיך ללימודי תואר ראשון בהנדסה לאחר סיום הלימודים במסלול להנדסאי בניין, תוכלו לעשות זאת ב-3 שנים במקום ב-4 שנים. התנאי לכך הוא ממוצע 80 ומעלה.  

למה ללמוד במכללת שנקר הנדסאים?

ישנן מספר נקודות חשובות המבדילות בין לימודי הנדסאי בניין במכללת שנקר הנדסאים ומסלולים דומים במוסדות לימוד אחרים, וממצבות את המסלול כאחד מהמובילים בתחומו בישראל. אלו הנקודות המרכזיות שבהן:

  • עבודה בגובה: כל הסטודנטים שהשלימו את חובותיהם האקדמיות עוברים הכשרה לעבודה בגובה במימון המכללה, כך שבנוסף לעתודת ההנדסאי תזכו לקבל גם רישיון לעבודה בגובה.
  • להרגיש את השטח: הלימודים כוללים סיורי העשרה רבים, לרבות במפעלי בטון, במרכז הבניה הישראלי ובאתרי בניה. מטרת הסיורים היא לאפשר לכם להתנסות באופן מעשי בידע התיאורטי שצברתם במהלך הלימודים. ההתנסות המעשית מחדדת את ההבנה והשליטה שלכם בחומר, ובכך תצאו לשוק העבודה מוכנים ובשלים יותר. 
  • המרצים הטובים ביותר: סגל המרצים מורכב ממיטב המומחים בתחום הנדסאי בניין. כולם אקדמאים וכולם בעלי ניסיון רב הן בתעשייה והן בהוראת המקצוע. חלקם מהנדסי ביצוע, חלקם אדריכלים וחלקם קונסטרוקטורים.
  • בחירת ההתמחות: תוכלו לבחור בין 2 מסלולי התמחות:
    1. המסלול ל-“ניהול הבניה”: שיכשיר אתכם לעבוד בניהול אתרי בניה ופיקוח על עבודות בניה.
    2. המסלול ל-“תכנון מבנים”: שיעניק לכם זכות חתימה לתכנון מבנים שגובהם עד 4 קומות וגם יעניק לכם זכאות לעבוד בניהול, פיקוח וביצוע פרויקטים.

הרשמה ללימודי הנדסאי בניין במכללת שנקר הנדסאים

עיינתם בתנאי הקבלה ללימודי הנדסאי בניין, אתם עומדים בהם ומעוניינים במסלול? נהדר. כעת עליכם ליצור קשר עם מזכירות רישום ושכ”ל (שכר לימוד) של בית הספר להנדסאים ולבקש טופס רישום. לאחר מכן עליכם למלא את הטופס ולשלם דמי רישום על-סך 300 ₪. להמשך הרישום יש לשלוח תעודת זהות, מסמכים המעידים על השכלה רלוונטית קודמת, 2 תמונות פספורט, אישור תשלום דמי רישום ואת טופס ההרשמה המלא. לבסוף יקבע לכם מועד לראיון אישי עם ראש המגמה. 

להרשמה מקוונת >>

לכל שאלות ופניות נוספות – מחלקת הרישום והייעוץ שלנו ישמחו לעזור ולתת מענה.

יצירת קשר >>

 

מוזמנים גם לקרוא על לימודי תעודה