הגשת פרויקט גמר במסלול הום סטיילינג - מחזור 22

מעניין לראות איך סטודנט או סטודנטית נראים ומתנהגים כשהם מתחילים את מסלול הלימודים שלהם, ואיך הם מסיימים אותו. בדקות הראשונות של קורס הום סטיילינג, במבט ראשון, נראה שהתאספה לה קבוצת אנשים מרקעים שונים, לחלקם חיוכים מבוישים, חלקם מרוכזים במכשיר הנייד שבידם ורק לקומץ יש אומץ להחליף כמה מילים. כולם ממתינים למנהלת המחלקה שתפתח את הלימודים ותדבר על מה שעומד לקרות בחודשים הקרובים.

נדלג כמה חודשים קדימה, ונגלה שאותה קבוצה של אנשים נפרדים, הפכה לרקמה אחת צבעונית, שמחייכת יחד. קבוצה שמורכבת מאנשים שונים, שלכל אחד מהם יש קול חזק וברור וקו עיצובי מובהק והם מוכנים לצאת לדרך מקצועית חדשה ומבטיחה.

הטרנספורמציה הזו, מרגשת בכל פעם מחדש, וכל מרצה יתאר את הרגע הזה בשמחה ובגאווה, ללא קשר למספר השנים שבהן הוא או היא חוזים בו שוב ושוב לנגד עיניהם.

להלביש בית ישן בבגדים חדשים

האתגרים שעמדו בפני קורס הום סטיילינג – מחזור 22, לא היו פשוטים, ודרשו מהסטודנטים לגייס את כל הכלים שאספו במהלך הקורס. חלקם יישמו חלומות ישנים וגילו מחדש את הבית שבו הם עצמם חיים, וחלקם בחרו לעצב מחדש בית ללקוח, עם כל המגבלות הכרוכות בכך.

לאחר סיבוב קצר בין כל העבודות בחלל הכתה, ההגשה נפתחה רשמית בנאום של אורנה מזור ואדית מרקוביץ’ – מנהלות הקורס. אורנה ואידית ציינו שכל הסטודנטים עברו תהליך, והאופי של כל סטודנט וסטודנטית משתקף בפרויקטים האישיים.

עוד הן אמרו, כי הבונוס בכלים שקיבלו הבוגרים, הוא היכולת לספר סיפור, ולהעביר מסר בעבודתם.

הגשת פרויקט הום סטיילינג בשנקר הנדסאים

עבודה של אדריכלית מאירה מעייני במסגרת קורס הום סטיילינג

 

טקסטיל בסגנון יפני, ושימוש בחמרים תעשייתיים בבית

בין העבודות שהוגשו, בלטו גופי תאורה שובבים מבטון שעיצבה אפרת לאור, הלבשת בית בטקסטיל בסגנון יפני של האדריכלית מאירה מעייני, עיצוב דירת חדר קטנה בתל אביב שהציגה דני בן שמעון ועיצוב חדר תינוקות בשחור לבן של שני כהן סינואני, בהשראת עיצוב סקנדינבי.

היה מעניין לראות איך הסטודנטים התמודדו עם אילוצי תקציב, והלבישו את הבתים שעבדו עליהם בחומרים ובאביזרים אמיתיים, ולא רק בהדמיות ממוחשבות.

יעל לפידות רוקח שדרגה סלון של לקוחה שביקשה להציג בו ציורים של ביתה, וכיוון שיש בבית כלבה שמשירה שערות, היא בחרה בשטיח מ-PVC שיוסיף צבע לחלל, אך יאפשר ניקוי קל. דני בן שמעון הפכה דירה קטנטונת בתל אביב לפנינת רטרו מוארת וצבעונית בתקציב מינימלי.

ההתמודדות של כל הסטודנטים עם הפרויקטים הייתה מרשימה, ואין לנו ספק שעוד נשמע את שמותיהם מחוץ למכללת שנקר הנדסאים.

בהצלחה לכולם!

מנהלת המחלקה להום סטיילינג: אורנה מזור מעצבת ומלבישת בתים
בוגרי מחזור 22: אפרת לאור, יאיר אוחנה, דנה גרוס, אדריכלית מאירה מעייני, רחלי ערוסי, שני כהן סינואני, גלית מלכי-דהן, יעל לפידות רוקח, דניאל קוממי, דני בן שמעון, הדס ארז, אינה זילבר יחזקאל וליאת בכר סגל.

רוצים גם ללמוד הום סטיילינג? צרו איתנו קשר בטלפון 03-6402128 או במייל course@shenkar.ac.il

צפו בתמונות מההגשה:

צילומים מהגשת קורס הום סטיילינג, מחזור 24