ביקוש להנדסאי תוכנה תמיד בשיא – מה נדרש כדי להיכנס למסלול הצלחה?

במגזר הטכנולוגי תמיד יש יוזמות, רעיונות חדשים לפתח, והמון תחזוקה ושיפורים לבצע למערכות טכנולוגיות קיימות. חברות הטכנולוגיה בישראל ובעולם נמצאות בחיפוש מתמיד אחר מפתחי תוכנה שיוכלו לתמוך בכל הפעילות הזו, והמשמעות היא שמדובר במקצוע נחשק ומתגמל במיוחד. 

מחפשים את הטובים ביותר

על אף שהביקוש גדול, וחברות נאבקות על מועמדים באמצעות תנאים מפתים, החברות המובילות בשוק לא מוכנות להתפשר על איכות. הן תמיד ירצו את המפתחים עם הכישורים המתאימים ביותר לתפקיד. הן רוצות לדעת, בטרם חתימה על חוזה העבודה הנחשק, שהמועמד שלפניהם ידע להשתלב בעבודה במהירות, ויביא ערך גבוה כבר בהתחלה. כדי להתקבל לתפקידים בחברות אלו, תצטרכו לעבור מבחנים קפדניים ולהציג ידע ויכולות שאין לכל אחד. 

מסלול הנדסאי תוכנה נועד להפוך אתכם למועמדים מבוקשים. במהלך הלימודים תצברו את הידע המעמיק שחברות מצפות למצוא אצל מועמדים, לצד הבנה רחבה של מגוון תחומים, ואפילו תזכו לידע מעשי כבר לאורך הלימודים, כך שתגיעו מוכנים לשוק העבודה.

צוברים ידע וניסיון מבוקשים בתעשייה

מסלול הנדסאי תוכנה משלב בין הצד התיאורטי לצד המעשי אך עם דגש ברור על הצד הפרקטי כדי שתוכלו להציג יכולת התמודדות עם בעיות ואתגרים שתיתקלו בהם בעבודה בעולם האמיתי. 

שנקר הנדסאים – איתנו תצליחו

נתוני ההשמה שלנו בשנקר הנדסאים, מראים כי הבוגרים של שנקר הנדסאים זוכים לביקוש גבוה ולהשתלבות מהירה בענף, כולל שכר גבוה מהממוצע ביחס למוסדות לימוד אחרים, בעיקר בהשוואה לגופים המציעים מסלולי הכשרה קצרים יותר. 

יש לכך מספר סיבות: 

1. המוניטין המצוין של המכללה: 

מרצים שנבחרו בקפידה, בעלי ידע וניסיון בתעשייה, יודעים למקד את הסטודנטים בדברים החשובים ביותר שיזדקקו להם בשוק העבודה. 

2. דגש על פרקטיקה:

במהלך הלימודים אנו שמים דגש רב על הצד הפרקטי ודואגים שהסטודנטים ירכשו ניסיון מעשי משמעותי, כולל תרגולים, סדנאות ושיתופי פעולה. לשנקר הנדסאים יש שיתוף פעולה בלעדי עם חשבת Ness טכנולוגיות, המאפשר השמה בעבודה בהייטק כבר במהלך הלימודים. 

3. ידע מגוון ורחב

תוכנית הלימודים מציע ידע במגוון תחומים של פיתוח תוכנה, ובכך מעניקה יתרון משמעותי בשוק העבודה. הידע המגוון מאפשר לבוגרי המכללה להתמודד עם אתגרים ובעיות שדורשים הבנה אמיתית של טכנולוגיה, כולל בעיות שלא נתקלו בהן בעבר. היכולת הזו מייצרת חופש מחשבתי ויצירתיות שמעסיקים מעריכים. 

בנוסף, היכולות המגוונות שבוגרים צוברים לאורך מסלול הנדסאי תוכנה מאפשרת להם להתמודד על טווח רחב של תפקידים – גם בתפקיד הראשון שלהם לאחר הלימודים וגם במרוצת הקריירה. לדוגמא, הנדסאי תוכנה יכולים למלא מגוון רחב של תפקידים שונים, כולל:

  • מפתחי אפליקציות
  • מפתחי תוכנה
  • מפתחי מערכות תקשורת, סייבר ואבטחת מידע
  • מנתחי מערכות
  • מעצבי ממשק וחוויית משתמש
  • מנהלי פרויקטים – ועוד
 

הביקוש לאנשי סייבר ואבטחת מידע לא עוצר

מסלול הנדסאי תוכנה מעניק לבוגרים ידע כדי לפתח קריירה בעולם הסייבר.
מתקפות סייבר הופכות לתכופות יותר ויותר, והסיכון לפגיעה בארגונים ובמדינות נמצא בשיא, וכך גדל גם הביקוש להנדסאי תוכנה עם ידע מתאים. המסלול מכין בוגרים לתפידים כגון חוקר סייבר, אנליסט סייבר, מיישם אבטחת מידע – ועוד, ומאפשר ליהנות מעבודה באחד התחומים המרתקים והמספקים ביותר. 

הסטודנטים במסלול רוכשים ידע ומיומנויות בתחום הסייבר במסגרת 2 קורסים: קורס סייבר, אבטחת מידע ותקשורת נתונים אשר מוגדר כקורס ליבה + קורס שפת python וקריפטוגרפיה. מידע נוסף אודות הקורסים הספציפיים הללו נמצא כאן

הנדסאי תוכנה ביקוש גבוה – והשכר לצידו

הביקוש הגבוה להנדסאי תוכנה לאחר הלימודים ולאורך הקריירה בא לידי ביטוי גם בשכר גבוה מהממוצע, ראו הנדסאי תוכנה שכר. למעשה מדובר בשכר הגבוה ביותר מבין מקצועות ההנדסאי. על פי הנתונים המצויים בידינו, בוגרים ללא ניסיון מרוויחים בין 9,000 ש”ח ל-11,000 ש”ח והשכר שלהם עולה עד ל-25,000 ש”ח לאחר 5-10 שנות ניסיון ובהתאם להשקעה ולהתפתחות המקצועית האישית שלהם. 

לבלוט בשוק עם ביקוש גבוה הן מצד המעסיקים

הביקוש הגבוה בהיי טק מביא לכך שישנם מועמדים רבים בשוק. מי שמעוניין/ת להשתלב בתחום, וליהנות מתפקידים מעניינים עם הזדמנויות להתפתח, צריכים לבלוט כבר מהיום הראשון, ולהציג ידע ויכולות שאין לכולם. מסלול הנדסאי תוכנה, כולל בתוכו את מגוון הקורסים, את הידע המעשי וההתנסות הפרקטית, שלא ניתן למצוא במסלולים קצרים יותר. הדרך להצלחה מתחילה כאן. 

בוגרי מכללת שנקר הנדסאים- לביקוש גבוה מהממוצע

מידע כללי נוסף אודות לימודי הנדסאי תוכנה במכללת שנקר הנדסאים מחכה לכם כאן. לחילופין אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר גם במספר 03-640-2100 ונשמח לספק לכם מידע נוסף.